Förlåt, missförstånd.

Jag fick kommentarer igår om att jag kopierat från någon annan novell, vilket jag själv inte tycker är okej att göra. 
Och det var absolut inte med avsikt. Jag hade en kompis som hjälpe mig att skriva igår för att ni skulle få ett långt kapitel, bland annat på Liams perspektiv det som då var kopierat. Jag har därför tagit bort den delen av kapitlet för att jag har full respekt för att man inte ska kopiera andras texter. 
Efter som jag själv inte läser den novellen som jag vart anklagad för att kopierat ifrån så läste jag igenom och hittade delen som min kompis ''skrev'' och jag ska prata med henne om det, jag har även bett om usäkt och ska prata med dom som har novellen. 
Från och med nu så får ingen hjälpa mig att skriva novellen och jag skriver därför allting själv.
___________________________________________________________________________________________

Jag tog bort Liams del pga av att den delen var kopierad. Fick hjälp av en kompis att skriva igår och hon hade inte skrivit det själv. Det var tagen från en annan novell, vilket gör min väldigt besviken att jag inte ska kunna lita på människor, jag är riktigt arg och besviken just nu. Jag tycker det är fel att kopiera av andra för jag vet själv hur mycket tid man lägger ner på det.



Jag tittade in på novellen igår och läste lite, hittade det som var kopierat och jag har pratat med min kompis och jag ska prata med dom som håller i den andra novellen.

Men jag kan försäkra att det inte kommer att hända igen, eftersom jag då skriver allting annat själv. 

Jag började även läsa novellen från början till kapitel 7 ungefär och den verkar riktigt bra så jag tycker ni kan kika in på den också. Ni hittar deras novell HÄR.


Och till er som har novellen, jag är ledsen och jag lovar att det inte händer igen. 



Kommentarer
Angelica & Johanna!

Sv: Vi förstår dig, absolut. Hoppas inte du ser oss som 'bitchar' nu bara för vi sa till, men du förstår nog också själv. Jättebra att du skriver som det är och självklart tror vi dig. Tack för länken och hoppas du fortsätter läsa, MASSA KRAMAR!! :D



Blogg: http://onedirectionnovell.blogg.se/
2012-01-28 @ 11:58:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback