Plugg, fritid, familj.

En liten snabb update, men jag vet inte om det kommer ett kapitel idag, har mycket i skolan och vill umgås med min familj lite. Men det kommer garanterat ett i morgon! 

Men seriöst nu, jag har ingen inspiration till vad som ska hända i novellen så vill ni ha ett till kapitel så vill jag ha minst 5 kommentarer med tips på vad som kan hända!

Vill inte pressa er på kommentarer och sånt, men jag har verkligen inga idéer på vad som ska hända, sorry guys. 
LOVE YOU.

Tumblr_lz5yz93q4c1r6lft0o1_500_large

Kommentarer
Ellen :) <3

Hmm.. Har faktist inga ideer men typ att dem kanske åker på semester eller nåt sånt eller om det händer en till olycka nån blir på körd t.ex eller aa jag vet inte men fortsätt med skrivandet ;D !! <3



2012-02-10 @ 20:04:24
Elyyyyyy

jagjagjagjagjagjagjagjagjag vill va me :c



2012-02-10 @ 22:09:27
sanna :D

Håller med ''Ellen :) <3'' du borde typ skriva att dom åker på semester och sen händer nått hemskt.. :)

Och dessutom så skulle jag jätte, jätte, jätte, jätte gärna vara med i din novell, så snääääälla ? :3 (haha vad barnslig jag verkade där)..



Blogg: http://lifeofonedirection.devote.se
2012-02-10 @ 22:28:43
Hanna

Man blir ju tårögd när man läser att han känner sig otillräcklig och sånt :/ Så nånting bra kan ju få hända han, för det förtjänar han <3 Som dom andra sa också, dom kan åka på semster i typ California! Och sen så kan ju Emmas (din) syster komma tillbaka, vem vet det kanske händer nått på vägen?! Men hon inte så att hon dör bara :o Men jag måste ju säga att berättelsen är riktigt bra! Du som har haft så bra fantasi hitills, kom igen nu Emma, kom på nått bra så kommer det bli kanon :D

<3



Blogg: http://hannawestrins.blogg.se/
2012-02-10 @ 22:58:08
Hanna igen

Alltså menade jag med det första!

Puss :)



Blogg: http://hannawestrins.blogg.se/
2012-02-10 @ 22:59:41
Hej Emma, jag känner att jag börjar bli lite jobbig nu..... ;)

MEN VA? Varför går det inte att skriva N.I.A.L.L? :@

Aja, det var han jag menade iaf.

Nu får det vara nog innan lilla Hanna får nått litet



Blogg: http://hannawestrins.blogg.se/
2012-02-10 @ 23:08:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback