Ny novell, ~ Never let you go

Nu har jag bestämt mig för att börja på en ny novell, fast på den här sidan såklart. Och den handlar såklart om One Direction!
Den kommer heta ''Never let you go'' och kommer handla om Lina och Amanda, två bästa vänner som är helt vanliga 17åriga tjejer med vanliga problem, dom bor i London och deras familjer är super tajta. Vill inte säga för mycket nu innan jag börjat novellen men den här novellen kommer liksom inte vara som alla andra, dom kommer inte bli tillsammans och sen göra slut och bli tillsammans igen som i dom flesta novellerna utan nu kommer det vara lite annorlunda. 
Så hope you like it, första kapitlet kommer ut ikväll eller på onsdag/torsdag.

Men jag kommer fixa designen under dagen någongång så det kan se lite konstigt ut ett tag. 



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback