Back tonight,

Jag har jätte mycket skuldkänslor över att jag inte har kunnat skriva något på hela helgen pga att jag har fotbollscup, och jag trodde ju att jag skulle kunna skriva nu under dagen, men det är så att vårat lag gick vidare vilket vi inte räknade med, och vi kommer få spela minst 2 matcher idag, och den andra matchen är vid 1 halv 2 tror jag, och jag kommer inte åka hem imellan matcherna så jag kommer inte kunna skriva då. Och min låtsas pappa har nyligen fyllt år så vi ska fira honom ikväll, men jag ska fösöka slänga in ett litet kapitel ikväll iallafall! 
Hoppas ni förstår. 
Love you loads.





Ni får en liten rolig video att titta på några 1000 gånger under tiden, :) 

livingaonedirectionlife:  My new favorite picture of them. ♥

Och en otroligt fin bild på killarna :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback